lørdag 23. august 2014

BALANSE




Hvis jeg kommer i ubalanse, overskrider jeg den kvalitetstid jeg ønsker å ha sammen med familie, venner og kjente. For å kunne gi noe, må jeg først lade opp"batteriene"mine. - Derfor setter jeg grenser og sier nei av og til.




BALANSE


Det finnes et rom i mitt hjerte
  for alle som slipper meg fri
vil søke balanse dempe smerte
fra uro - til god harmoni


Først da kan jeg være tilstede
for alle som trenger min trøst 
 favne den andre i håp og glede
med tro på en givende høst


ROMMET

Vi tror vi kjenner hverandre
Men plutselig og uforvarende
gjennom en dør på klem, får jeg se deg
slik du bare kjenner deg selv
Du sitter bakoverlent, sliten
med lukkede øyne, i ditt eget rom
Mens lyset siver ut av deg

   Stein Mehren









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...